Zarządzanie Klientami i rejestr zgłoszeń
Sugester
Licencja: Darmowa / Płatna (abonament)
https://sugester.pl
Trochę czasu zajęło mi znalezienie odpowiedniej aplikacji do zarządzenia relacjami z Klientami. Na początku prowadzenia działalności gospodarczej spokojnie możesz sobie poradzić stosując podstawowe metody zarządzenia tj.: kalendarz, lista zadań, notatki, poczta, telefon itp, ale powyższe techniki przestają działać wraz ze wzrostem liczby Klientów. Stają się mało skuteczne i wkrada się bałagan. Na rynku jest wiele aplikacji CRM, ale mam wrażenie że są przeznaczona dla średnich i dużych podmiotów. Potrzebowałem proste rozwiązanie i znalazłem. Teraz wszystkie informacje o Klientach, projektach i zgłoszeniach mam w jednym miejscu i co najważniejsze mogę zastosować metodologie kanban do zarządzania zadaniami.
SYSTEMY INFORMATYCZNE DARIUSZ SIUTA